Projekt Digitální služby města Svitavy úspěšně ukončen
K 31. srpnu 2025 byl oficiálně ukončen projekt „Digitální služby města Svitavy“ reg. číslo: CZ.06.01.01/00/22_008/0000477, jehož cílem bylo rozšířit schopnosti informačního systému města a nabídnout moderní, automatizované a přehledné digitální služby občanům i úředníkům.
Díky projektu vznikly tři klíčové systémy:
- Portál občana – samoobslužné digitální služby a podání online
- Portál úředníka – elektronizace a automatizace vnitřních procesů
- Automatizace práce s elektronickými dokumenty – efektivnější správa dokumentů a komunikace mezi úřadem a organizacemi města
Projekt byl realizován v letech 2022–2025 s celkovými náklady 7,8 mil. Kč, z toho 6,6 mil. Kč bylo hrazeno z Integrovaného regionálního operačního programu (IROP) – výzva eGovernment.
Díky projektu se město Svitavy stává moderním a otevřeným partnerem, který svým občanům poskytuje rychlé, bezpečné a přehledné digitální služby.
Veronika Šlamborová
vložila: Kateřina Kotasová

