Úvod » O městě » Aktuálně » Novinky » Další rozšíření úředních hodin

Další rozšíření úředních hodin

2. 4. 2024

V rámci zkvalitňování služeb městského úřadu byly v únoru rozšířeny úřední hodiny na registru vozidel, kde tak potřebné záležitosti můžete vyřizovat v každý pracovní den. 

Od 1. dubna 2024 dochází k rozšíření úředních hodin také na úseku správních činností, konkrétně v agendě občanské průkazy, cestovní doklady, evidence obyvatel, ověřování a Czech point.

Změna se týká úterního odpoledne, kdy budou přepážky přístupné celý den a také čtvrtka, kdy se pro změnu bude možné po celý den objednat. 
Právě objednávkový systém, který umožňuje zajistit vyřízení bez čekání ve frontách, je hojně využívaný a často zaplněný na několik týdnů dopředu. Oblíbili si ho především rodiče s malými dětmi, senioři, zdravotně handicapovaní nebo pracovně vytížení občané. Rezervovat si termín na úseku správních činností bude možné ve čtvrtek a v pátek odpoledne. Tyto dny / část dne na výše uvedené agendy jsou určené primárně objednaným občanům (vzhledem k vytížení této služby tak obsloužení v tyto dny nelze bez rezervace termínu garantovat a doporučujeme využít objednávkového systému).

 

Úřední hodiny na úseku správních činností od 1. 4. 2024
 

pondělí 7:30-11:45 12:30-17:00
úterý 7:15-11:30 12:00-15:00
středa 7:30-11:45 12:30-17:00
čtvrtek 7:15-11:30 * 12:00-15:30 *
pátek 7:15-11:30 12:00-14:00 * 

* pouze s využitím objednávkového systému

 

Kateřina Kotasová