Úvod » Odbor » Odbor vnitřní správy

Odbor vnitřní správy

Vedoucí odboru:
Mgr. Jitka Svobodová
tel: 461 550 400
e-mail: jitka.svobodova@svitavy.cz

Sídlo odboru:
Dvořákova 2176/3
Svitavy 568 02

 

 

Úřední hodiny

pondělí 7:30 - 11:45  12:30 - 17:00
středa 7:30 - 11:45  12:30 - 17:00

 

rozšířené úřední hodiny na podatelnách MěÚ (ul. Dvořákova 2176/3 a T. G. Masaryka 40/25):

pondělí 7:15 - 17:00
úterý 7:00 - 15:00
středa 7:15 - 17:00
čtvrtek 7:00 - 15:30
pátek 7:00 - 14:00

 

 

 

V období letních prázdnin, tj. od 1. července do 31. srpna 2024 budou úřední hodiny upraveny takto:

pondělí 6:45 - 16:00
středa 6:45 - 16:00

 

rozšířené úřední hodiny na podatelnách MěÚ (ul. Dvořákova 2176/3 a T. G. Masaryka 40/25):

pondělí 6:30 - 16:00
úterý 6:30 - 16:00
středa 6:30 - 16:00
čtvrtek 6:30 - 15:00
pátek 6:30 - 11:30

 

 

Kompletní seznam kontaktů

Krizové řízení

Popis činnosti odboru

Odbor vnitřní správy zajišťuje spisovou službu pro úřad, městskou policii a organizační složky města, komplexní správu služebních vozidel městského úřadu, městské policie a organizačních složek města, komplexní správu objektů městského úřadu, hasičské zbrojnice, zajišťuje jejich vnitřní vybavení a zabezpečuje údržbu tohoto majetku. Zajišťuje plnění všech úkolů na úseku bezpečnosti a ochrany zdraví při práci. Poskytuje metodický a administrativní servis komisi pro vyřazování movitého majetku, zajišťuje technické vybavení volebních místností, zpracovává interní provozně technické, hygienické a další předpisy. Podatelny poskytují prvotní informace o činnosti úřadu, vybírají místní a správní poplatky, zajišťují prodej parkovacích známek.